Roumen, Pol en Sanders

Goede zorg begint bij goede kwaliteit. Dat bieden wij, al meer dan 35 jaar.

Praktijk voor huidtherapie Roumen, Pol & Sanders heeft al vele jaren ervaring in het behandelen van de zieke en/of beschadigde huid. Onze huidtherapeuten zijn gespecialiseerd zodat er een professionele, doelgerichte behandeling geboden wordt. Onze praktijk staat voor deskundigheid, ervaring en behandelingen op maat. Doordat we werken vanuit vestigingen in Roermond, Weert en Echt zijn we voor heel Midden-Limburg goed toegankelijk. In het belang van optimale zorgverlening is daarbij bewust gekozen voor integratie in bestaande zorgverleningscentra. Hierdoor werken we nauw samen met specialisten, huisartsen en andere paramedische disciplines. We behandelen zowel paramedisch als cosmedisch.

Icoon team

Team

TOOS ROUMEN
TOOS ROUMENAll-round huidtherapeut
Oprichter van de praktijk | Oedeemtherapeute | Compressiespecialiste | Oud docent Hogeschool Utrecht
JANNIE SANDERS
JANNIE SANDERSAll-round huidtherapeut
Oedeemtherapeute | Bewegingsagoog | Therapeute in Aqua lymphatictherapie | Fasciareleasetherapeute
WENDY POL
WENDY POLAll-round huidtherapeut
Oedeemtherapeute | Marnitztherapeute | Fasciareleasetherapeute | Compressiespecialist
MARIEKE VISSERS
MARIEKE VISSERSAll-round huidtherapeut
Specialisatie in de wondzorg | Fasciareleasetherapeute | Compressiespecialiste | Oedeemtherapeute
ANKE VAN MIERLO
ANKE VAN MIERLOAll-round huidtherapeut
Medisch pedicure | Cosmedisch specialiste | Oedeemtherapeute
MAUD VERHAGEN
MAUD VERHAGENAll-round huidtherapeut
Oedeem- en littekenbehandelingen | Compressiespecialiste | Oedeemtherapeute
Icoon werkwijze

Werkwijze

Hoe gaan we te werk? Dat leggen we hier graag uit.

Afspraak maken

Iedere werkdag tussen 8.30 uur en 17.30 uur kunt u telefonisch een afspraak maken. Ons telefoonnummer is +31(0)475-332768. Het kan zijn dat wij niet altijd uw oproep kunnen beantwoorden. Spreekt u dan alstublieft uw naam en telefoonnummer in, dan bellen wij u op werkdagen zo spoedig mogelijk terug. Natuurlijk is het ook mogelijk om via email of het contactformulier een afspraak te maken.

Graag meenemen naar uw eerste afspraak:

  • De verwijzing van de huisarts of specialist (indien een verwijzing nodig is)
  • Uw zorgverzekeringspas
  • Uw identiteitsbewijs

  • Een overzicht van de medicijnen die u gebruikt

Uw eerste afspraak

Kennismaken en behandelplan

Uw eerste bezoek begint met een kennismaking met uw huidtherapeut, gevolgd door een anamnese (vraaggesprek), waarin u uw klachten, wensen en verwachtingen naar voren brengt. U krijgt informatie over de behandelmogelijkheden en kunt uw vragen stellen. Op basis hiervan vindt er een huidtherapeutisch onderzoek plaats, waarin we uw huid- en/of oedeemprobleem nader bekijken. Hierna stellen we samen met u een behandelplan op met de daarbij behorende prijsopgaven.

Afspraak annuleren

Wilt u een afspraak annuleren of verzetten? Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. Een afspraak die niet binnen 24 uur is afgezegd, moeten wij in rekening brengen. U kunt deze kosten niet declareren bij uw zorgverzekeraar.

Vergoedingen en doorverwijzingen

Veelal komen de behandelingen in aanmerking voor vergoeding door de zorgverzekeraar, dit is echter afhankelijk van de zorgverzekering, indicatie en behandeling. Om voor vergoeding in aanmerking te komen dient u aanvullend verzekerd te zijn. Uw zorgverzekeraar kan u precies vertellen welke rechten op vergoeding u heeft. Een behandeling dient u te allen tijden rechtstreeks aan ons te betalen. Vervolgens kunt u de rekening indienen bij uw zorgverzekeraar voor vergoeding, indien de betreffende behandeling vergoed wordt.

Een doorverwijzing van uw huisarts of specialist is voor sommige behandelingen noodzakelijk. Bij de uitleg van de meeste van onze behandelingen staat aangegeven of dit nodig is.

Wij zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten en geregistreerd bij het Kwaliteitsregister Paramedici; dit is van belang om voor vergoeding in aanmerking te komen.

Afspraak maken
Uw mening telt

Uw mening telt

Kwaliteit en een goede service vinden wij belangrijk. We horen dan ook graag wat u van onze diensten vind. Hoe u dat kan aangeven leggen we hieronder uit.

Qualiview enquête

Elke patiënt krijgt van onze na een behandeling een enquêteformulier van Qualiview toegestuurd. Daarop kunt u aangeven wat u van onze diensten vond. Hiernaast kunt u zien hoe we momenteel worden beoordeeld.

Klachten

Hoewel wij ons best doen om goede zorg te bieden, kan het toch gebeuren dat u niet tevreden bent en met een klacht zit. Graag horen we dit dan allereerst rechtstreeks van u. Dit kunt u telefonisch doen, hierover een e-mail sturen of via een persoonlijk gesprek. We maken daar graag tijd voor.

  • 0475-332768

  • info@rpns.nl

Blijft u na schriftelijk contact en/of een gesprek zitten met de klacht of is er een goede reden waarom u het eerste gesprek wilt vermijden, dan kunt u een klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici (KLP). Wij zijn aangesloten bij dit onafhankelijke loket, dat is erkend door het ministerie van VWS. 
meer informatie:

Klachtenloket paramedici
Informatie

Wat doet een huidtherapeut?

Wat doet een huidtherapeut nu precies? Dat wordt in onderstaand filmpje duidelijk uitgelegd.